پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
آذری‌ جهرمی با قرار التزام آزاد شد
نوشته شده در چهار شنبه 1 بهمن 1399
بازدید : 237
نویسنده : Admin

آذری‌ جهرمی با قرار التزام آزاد شد

سید جمال هادیان از احضار آذری‌ جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به دادسرای فرهنگ و رسانه خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد جواد آذری جهرمی صبح امروز به دلیل عدم اجرای حکم قوه قضاییه برای فیلتر کردن اینستاگرام به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شد. سید جمال هادیان رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات توئیتی را در خصوص بازجویی آذری جهرمی توسط دادستان کل کشور منتشر کرده و نوشت:

"آذری‌جهرمی امروز به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار و در مورد اعلام جرم‌های دادستان کل کشور علیه او، توسط بازپرس پرونده بازجویی شده است. پس از استماع و اخذ پاسخ، بازپرس دستور آزادی وزیر ارتباطات با قرار التزام را صادر کرده و وی هم‌اکنون در محل کار حاضر است."


:: موضوعات مرتبط: تیتر سیاسی , تیتر اجتماعی , ,
:: برچسب‌ها: آذری‌ جهرمی ,



زمان دقیق آغاز ثبت ‌نام کنکور سراسری سال ۱۴۰۰
نوشته شده در چهار شنبه 1 بهمن 1399
بازدید : 233
نویسنده : Admin

زمان دقیق آغاز ثبت ‌نام کنکور سراسری سال ۱۴۰۰

۱۲ بهمن آغاز ثبت‌نام کنکور سراسری سال ۱۴۰۰

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تاریخ ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

فاطمه زرین‌آمیزی سخنگو و مدیرکل سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره زمان ثبت نام کنکور سراسری گفت: ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ برای پذیرش در رشته‌های با آزمون در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالیی، دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از ۱۲ بهمن ماه ۹۹ منحصرا از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آغاز می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش در ادامه افزود: این مهلت روز شنبه ۱۸ بهمن ماه ۹۹ به پایان می‌رسد؛ لذا متقاضیان می‌توانند در مهلت مقرر برای شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ ثبت‌نام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش ادامه داد: دفترچه راهنمای این آزمون به همراه اطلاعیه تکمیلی ثبت‌نام در آزمون مذکور همزمان با شروع ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان قابل دسترس خواهد بود.

زرین آمیزی افزود: آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ در تاریخ‌های دهم تیرماه ۱۴۰۰ و یازدهم تیرماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

سخنگوی سازمان سنجش افزود: سوالات آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ و بعد از آن برای تمامی متقاضیان اعم از نظام قدیم و نظام جدید، صرفا بر مبنای دروس نظام آموزشی جدید ۶_۳_۳ طراحی و برگزار خواهد شد.


:: موضوعات مرتبط: تیتر اجتماعی , ,
:: برچسب‌ها: کنکور ۱۴۰۰ ,



مراسم تحلیف جو بایدن برگزار شد
نوشته شده در چهار شنبه 1 بهمن 1399
بازدید : 216
نویسنده : Admin

مراسم تحلیف جو بایدن به‌عنوان چهل‌وششمین رئیس‌جمهور آمریکا در واشنگتن برگزار شد.

آغاز مراسم تحلیف جو بایدن

به گزارش گروه باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم تحلیف جو بایدن، چهل‌وششمین رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا، روز چهارشنبه به وقت محلی و از لحظاتی پیش آغاز شد.

ساعاتی پیش از آغاز این مراسم، «دونالد ترامپ»، با پایان دوره ریاستش کاخ سفید را ترک کرد.

ترامپ بعد از سخنرانی خداحافظی خود در پایگاه نظامی «اندروز» مریلند، راهی محل اقامت خود در فلوریدا شد.

تعدادی از مقامات و به خصوص «باراک اوباما»، رئیس‌جمهور پیشین، «جورج بوش» و «مایک پنس» معاون ترامپ برای شرکت در این مراسم حاضر شده‌اند.

ترامپ پیش از آنکه به فلوریدا سفر کند، در سخنانی گفت: می‌خواهم خداحافظی کنم، اما امیدوارم این خداحافظی برای مدت زمانی طولانی نباشد. او در سخنانی پیش از ترک واشنگتن و رفتن به فلوریدا گفت: این، ۴ سالی برجسته بود که دستاورد‌های بسیار داشتیم.

 


:: موضوعات مرتبط: تیتر سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: مراسم تحلیف جو بایدن ,