پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
آذری‌ جهرمی با قرار التزام آزاد شد
نوشته شده در چهار شنبه 1 بهمن 1399
بازدید : 225
نویسنده : Admin

آذری‌ جهرمی با قرار التزام آزاد شد

سید جمال هادیان از احضار آذری‌ جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به دادسرای فرهنگ و رسانه خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد جواد آذری جهرمی صبح امروز به دلیل عدم اجرای حکم قوه قضاییه برای فیلتر کردن اینستاگرام به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شد. سید جمال هادیان رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات توئیتی را در خصوص بازجویی آذری جهرمی توسط دادستان کل کشور منتشر کرده و نوشت:

"آذری‌جهرمی امروز به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار و در مورد اعلام جرم‌های دادستان کل کشور علیه او، توسط بازپرس پرونده بازجویی شده است. پس از استماع و اخذ پاسخ، بازپرس دستور آزادی وزیر ارتباطات با قرار التزام را صادر کرده و وی هم‌اکنون در محل کار حاضر است."


:: موضوعات مرتبط: تیتر سیاسی , تیتر اجتماعی , ,
:: برچسب‌ها: آذری‌ جهرمی ,



مراسم تحلیف جو بایدن برگزار شد
نوشته شده در چهار شنبه 1 بهمن 1399
بازدید : 206
نویسنده : Admin

مراسم تحلیف جو بایدن به‌عنوان چهل‌وششمین رئیس‌جمهور آمریکا در واشنگتن برگزار شد.

آغاز مراسم تحلیف جو بایدن

به گزارش گروه باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم تحلیف جو بایدن، چهل‌وششمین رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا، روز چهارشنبه به وقت محلی و از لحظاتی پیش آغاز شد.

ساعاتی پیش از آغاز این مراسم، «دونالد ترامپ»، با پایان دوره ریاستش کاخ سفید را ترک کرد.

ترامپ بعد از سخنرانی خداحافظی خود در پایگاه نظامی «اندروز» مریلند، راهی محل اقامت خود در فلوریدا شد.

تعدادی از مقامات و به خصوص «باراک اوباما»، رئیس‌جمهور پیشین، «جورج بوش» و «مایک پنس» معاون ترامپ برای شرکت در این مراسم حاضر شده‌اند.

ترامپ پیش از آنکه به فلوریدا سفر کند، در سخنانی گفت: می‌خواهم خداحافظی کنم، اما امیدوارم این خداحافظی برای مدت زمانی طولانی نباشد. او در سخنانی پیش از ترک واشنگتن و رفتن به فلوریدا گفت: این، ۴ سالی برجسته بود که دستاورد‌های بسیار داشتیم.

 


:: موضوعات مرتبط: تیتر سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: مراسم تحلیف جو بایدن ,



بایدن رسما کاخ نشین شد
نوشته شده در پنج شنبه 18 دی 1399
بازدید : 205
نویسنده : Admin

 

 

بایدن رسما کاخ نشین شد

با اعلام پنس و تأیید آرای الکترال مورد نیاز از سوی کنگره، جو بایدن رسما رئیس جمهور آمریکا شد.

به نقل از بی بی سی، مایک پنس با تایید آرای الکترال ایالت ورمونت، و رسیدن آرا به حد نصاب ۲۷۱ رای، ریاست جمهوری جو بایدن را تایید کرد.

بر اساس این گزارش، مایک پنس، معاون رئیس جمهور امریکا اعلام کرد کنگره نتایج آرا در خصوص پیروزی بایدن در انتخابات را پذیرفته است.

شب گذشته نشست کنگره آمریکا که برای تأیید نتیجه انتخابات آغاز شده بود، با یورش هواداران ترامپ، متوقف شده بود.

«دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا با حضور در جمع حامیان خود سخنرانی کرده و به شدت از انتخابات این کشور انتقاد کرد.

چاک شومر، رهبر اقلیت دموکرات‌ها در سنا اعلام کرد: «مردم نتایج انتخابات را تعیین می‌کنند نه کنگره. اقدامات جمهوری‌خواهان، ما و مردم آمریکا را به دردسر انداخته است.»

ترامپ در واکنش به شکست خود در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا در سخنرانی در جمع هوادارانش با تکرار ادعای تقلب در این انتخابات گفت «عقب ننشسته ایم، کنار نمی‌کشیم

و به شکست اعتراف نخواهیم کرد. ما پیروزی بزرگی را محقق کردیم و نتایج انتخابات اصلا نزدیک نبود. من ۷۵ میلیون رأی بدست آوردم و با این وجود می‌گویند که من پیروز نشده ام!»

همزمان با نشست کنگره آمریکا برای اعلام نتایج انتخاباتی این کشور خبرنگار الجزیره شب گذشته گزارش داد که معترضان با نیرو‌های پلیس در خارج از کنگره درگیر شدند.

تصاویری که از یورش مهاجمان به ساختمان کنگره منتشر شد، حاکی از حمله هواداران ترامپ به دفاتر سنا و نیز رئیس مجلیس نمایندگان، نانسی پلوسی بود.

حوادث شب گذشته واکنش‌های جهانی نیز در بر داشت. اتحادیه اروپا در واکنش به حوادث آمریکا اعلام کرد: دموکراسی آمریکا تحت محاصره است و باید به نتایج انتخابات احترام گذاشت

دبیرکل سازمان ملل متحد نیز در واکنش به حوادث رخ داده گفت: من تاسف خود را از وقایعی که واشنگتن شاهد آن بوده ابراز می‌دارم و سیاستمداران می‌بایستی طرفداران خود را به جلوگیری از

خشونت و نیز احترام به روند دموکراتیک ملزم سازند.


:: موضوعات مرتبط: تیتر سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: بایدن , رئیس جمهور , رئیس جمهور آمریکا , انتخابات , انتخابات آمریکا , دموکراتیک , حزبی , حزب , نماینده مجلس , مجلس , کنگره آمریکا ,



صفحه قبل 1 صفحه بعد